Магазин
  • (032) 242 25 72
  • (067) 424 32 36
  • (050) 833 43 83
  • (063) 459 37 44
Пн-Пт 10-19
Сервіс
  • (096) 270 02 53
Пн-Пт 10-19

УВАГА - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику фотоапарата не більше 50 кадрів, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.

Перш ніж почати використання виробу, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і посібником з експлуатації.

Перевірка комплектності і відсутність дефектів у виробі здійснюється перед передачею товару покупцеві. Після передачі та винесення товару з магазину, претензії не приймаються.

Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності правильно заповненого гарантійного талона, документа, що підтверджує оплату товару (в окремих випадках), збереження всіх пломб на товарі. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Щоб уникнути можливих непорозумінь необхідно зберігати протягом гарантійного терміну усі експлуатації документи, які додаються до товару в момент його продажу.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом чотирнадцяти днів покупець може обміняти техніку за умови, що товар справний і не був у використанні, у покупки збережені товарний вигляд і споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, що входять до складу товару, і не порушена їх упаковка *, збережені пломби, фабричні ярлики, товарні квитанції або накладні (документи, які підтверджують покупку).

Повернення товару купленого за індивідуальним замовленням здійснюється за формулою: вартість товару мінус транспортні витрати пов'язані з індивідуальністю замовлення. Суму транспортних витрат уточнюйте у менеджера який здійснював індивідуальне замовлення.

Якщо товар не працює обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

* Порушення упаковки - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, пошкодження.

Гарантійний термін на товар починається з дня продажу.

Претензії споживачів, передбачені чинним законодавством про захист прав споживачів, можуть бути представлені протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дії третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.

Гарантія не поширюється на вироби з ушкодженнями, які виникли:

  • в результаті значних порушень технічних вимог, обумовлених в інструкції з експлуатації (у тому числі в результаті пошкодження серійного номера на товарі);
  • якщо ремонт виробу був здійснений особою, не уповноваженою виробником або магазином;
  • в результаті неправильного підключення, а також нестабільності електромережі, які перевищують встановлені українським стандартом норми;
  • через значний негативний вплив навколишнього середовища (природних явищ).

Увага! Гарантія не поширюється на аксесуари.

Несправний виріб в гарантійний період ремонтується безкоштовно або замінюється на новий. Право на вирішення питання щодо необхідності заміни виробу або ремонту залишається за сервісним центром виробника.

При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на період перебування товару в ремонті. Зазначений час вираховується з моменту звернення покупця з вимогою про ремонт виробу.

За якість гарантійного ремонту відповідальність несе сервісний центр виробника.

За умови, якщо ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувачу надають відповідний акт, на основі якого покупець самостійно вирішує всі питання заміни або повернення грошей за виріб безпосередньо з продавцем товару.

Гарантійне обслуговування здійснюється виключно в авторизованому сервісному центрі виробника.

Создание Интернет-магазина Cyfrovychok.ua - PHPShop. Все права защищены © 2004-2017.